niedziela, 24 czerwca 2012

trochę wspomnień

dokładnie rok temu o tej porze leżałam na sali pooperacyjnej i nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła wstać i zobaczyć mojego Maleńkiego Skarbusia. Trochę mnie wzięło na wspomnienia i postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z pobytu na Rce. Dziś już chyba nie pamiętam dokładnie jakim Maleństwem była Emilka...

 Ten rok minął niezwykle szybko. Nasza córcia od początku walczyła bardzo dzielnie i dziś najlepiej widać tego efekty. Rok temu zdrowie naszej córci było wielką niewiadomą, a dziś jest dobrze.








Wcześniaki to niesamowicie dzielne dzieciaki!




4 komentarze:

  1. Sto lat dla małej siłaczki. Wiele przeszła. W takich dzieciaczkach najlepiej widać wolę życia

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Najlepszego dla malutkiej!!! Wiemy co przeszliście i napewno nie było łatwo. Jednak wola życia wcześniaczków jest wielka i z czasem nadganiają inne dzieci.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękujemy. Wcześniaki to rzeczywiście niezwykłe siłacze!

      Usuń